Onderwijsteam

Ons Team

Het onderwijsteam van CBS de Brug bestaat uit ervaren docenten die bekend zijn met de werkwijze die wij als school hanteren. Ook dragen deze juffen en meesters elke dag bij aan een fijne en veilige sfeer. Daarnaast zorgen de docenten voor plezier en respect in de klas en vinden zij het leuk om de leerling te zien groeien. Groeien op zowel sociaal en intellectueel niveau is waar onze docenten het voor doen.

Stage

Daarnaast zal er in groep 7 en 8 een PABO student stage lopen, de student geeft dan op maandag, dinsdag en woensdag zelfstandig les aan de groep. Dit draagt bij aan de ontwikkeling van zowel de student als de klas. Vaak komen de studenten met nieuwe en verbeterde inzichten in het onderwijs die dan weer toegepast kunnen worden op de groep. Ook zal er altijd een ervaren docent in de buurt zijn voor een optimaal manier van lesgeven.