Over school

CBS de Brug is een Christelijke basisschool in de wijk Struyten in Hellevoetsluis.Onze school telt ongeveer 200 leerlingen die over 8 enkelvoudige groepen zijn verdeeld. Wij van CBS de Brug vinden het erg belangrijk dat de kinderen zich fijn en veilig voelen bij de school. Dit proberen we dan ook zo goed mogelijk te bewerkstelligen door een goede sfeer te creƫren zowel in de klas als op het schoolplein. Op deze manier kunnen we het beste uit halen uit ieder kind. De kernwaarden die bij onze school passen zijn plezier, groei en respect. Dit maken we op een leuke en speelse manier duidelijk van groep 1.

CBS de Brug is een knusse school waar ieder kind de persoonlijke aandacht krijgt die hij of zij verdient. De groepen zijn niet te groot waardoor de juf en/of meester genoeg aandacht kan besteden aan elk kind. Op deze manier weten zowel het kind, de docent en de ouders hoe het ervoor staat met de ontwikkeling. Dit draagt ook bij aan de kernwaarden die we als school handhaven.