Ouderraad

Daarnaast heeft het CBS de Brug ook nog een ouderraad. Zij verzorgen alle activiteiten die in het schooljaar plaatsvinden. De ouderraad bestaat uit enthousiaste ouders van leerlingen. Zij houden zich bezig met het bedenken en organiseren van de activiteiten die in het schooljaar worden gedaan. De ouderraad is altijd opzoek naar nieuwe en enthousiaste ouders die het leuk vinden om de leerlingen te vermaken. Daarnaast zijn er natuurlijk ook ouders nodig om de activiteiten uit te voeren, want dit kan de ouderraad niet alleen. Op deze manier worden de kosten voor zowel de school als voor de ouders zo laag mogelijk gehouden. Aan het begin van het schooljaar wordt er een formulier uitgedeeld om u in te schrijven voor één of meerdere activiteiten. Het helpt ons enorm als u een keer zou kunnen assisteren bij een activiteit. De activiteiten die de ouderraad organiseert zijn onder andere: Sinterklaas-, Kerst-, en Paasviering, schoolreis en Avond4daagse.