Anglia onderwijs

Overal in de huidige wereld wordt er gebruik gemaakt van de Engelse taal. Naast dat dit de tweede taal is van veel landen, worden er in Nederland ook verschillende Engelse termen gebruikt. Hierdoor is het belangrijk dat de Engelse taal op een natuurlijke en geleidelijke manier wordt aangeleerd. Dit zorgt voor een duurzaam resultaat bij de leerlingen, waar zij nog lang profijt van zullen hebben. Er zijn verschillende niveaus bij het Aglia onderwijs en elk kind zal op zijn/haar eigen manier geholpen worden, om ervoor te zorgen dat de leerling alles uit zichzelf haalt. De leerlingen krijgen vanaf groep 1 al Engels en dat valt in hun taalgevoelige periode (0-7 jaar). Op spelende wijs wordt de taal aangeleerd waardoor de leerlingen veel minder moeite hebben met Engels in hogere groepen.